Wiiiiie :D provjobba imon

Ja är jätteglad just nu :D
Dem ringde just från Wärdshuset och ville att jag skulle komma och provjobba imon :P är så glad för att dem hörde av sej. Det hade vart bra om jag hade fått jobb där, smidigt att ta sig dit och så eftersom det ligger här i Varberg. Men jag borde kanske tagga ner lite med tanke på att det bara är på prov imon och att det inte är säkert att jag får jobbet än.
Men iallafall, är skitnervös :O har ju erfarenhet inom restaurang, men har aldrig arbetat som servitris tidigare :S hade nog känts lite lättare om jag hade fått gå på en intervju först och att dem sen hade sagt att jag får jobbet. Men nu är det ju inte så =/ men aah får va nöjd iallafall :)
Får väl tänka som så att det får bära eller brista :) får jag inte det här jobbet så finns det ju andra ställen som kanske vill ha mej ;)

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0