Vila i frid

Fick beskedet för en stund sen att min farfar somnade in inatt... föralltid. Det är svårt att förstå det som hänt och det som händer just nu. Kan inte förstå varför det finns sådana orättvisor här i världen. Så många frågor som surrar runt i mitt huvud just nu. Den människa som aldrig gjort en enda fluga förnär ska få drabbas av det värsta och lida in i det sista. Varför är det så?
Har så många fina minnen från din tid här på jorden och vår tid här tillsammans. Alla roliga saker som vi gjort, aldrig kommer jag att glömma! Du finns innerst i mitt hjärta och jag älskar dej oerhört mycket! Kommer att sakna dej så jävla mycket...
Men jag hoppas iallafall att du har det bra där du är nu, att du inte lider eller har ont nåt mer.

Vila i frid farfar...

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0