En lista

Ja, jag ska fortsätta med skolarbetet efter det här.

10 favoriter
färg:
röd och svart
mat: tacos
band: finns många bra :)
film: vet inte riktigt...
bok: har läst så många så kommer inte ihåg alla. Men  "Flickan med de röda skorna" är bra :)
sport: fotboll
årstid: Sommar
veckodag: fredag och lördag :)
tid på dygnet: kväll/natt

9 nuvarande
humör: Uttråkad av alla skolarbeten
smak: Hmm, apelsin :P
kläder: Svarta jeans, röd t-shirt och svart luvtröja
skrivbordsunderlägg: Svart bara
nagel-färg: Naturell
tid: 21.00
omgivning: Ganska lugnt
irritationsmoment: Att jag har ont i ryggen/nacken
tankar: Många

8 första
bästisen:
Hmm, var nog Sofie tror ja :O delade kompishjärta :D
internet-nick: Kommer inte ihåg, vet iaf att ja nickade Jezzerbabe på lunar när ja gick på högstadiet :D
husdjuret: Kaninen Ninis
piercingen: Ögonbrynet
kärleken: Victor
musiken: Ricky Martin haha :D
bilen: Det får framtiden avgöra :)
kyssen: På mellanstadiet tror ja :O

7 senaste
cigaretten: Jag röker inte, men har testat så senaste var väl för ett år sen?!
drycken: Nån ny Fanta, kommer inte ihåg va den heter :P
bilturen: Var några dar sen
kyssen: Igår :)
cd-skivan: Mja var ett tag sen jag köpte en cd, tankar ju mest så :)
teve-programmet: Sanningens ögonblick igår

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis:
Ja killkompis
brutit mot lagen: Ja, men inga allvarliga brott
blivit arresterad: Nej
nakenbadat: Ja haha :D
varit med på teve: Inte vad jag kommer ihåg :S
kysst en främling: Ja

5 vem
pratade du med senast:
 Henke i telefon
saknar du nu: Många
gick du på bio med sist: Henke
ringde du senast: Syrran tror ja de var 
ska du träffa imorgon: Blir nog en hel del de ;) ska ju både till skolan och jobba

4 saker (en på varje)

du gjorde igår kväll: Pluggade, tittade på tv
du kan höra just nu: Tv:n
du inte kan leva utan: Kärlek<3
du gör när du är uttråkad: Läser eller tränar

3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: Henke<3 (och min syrra)
som du hatar: Här nämner vi inga namn.
som du tycker är snygg: Freddie Ljungberg

2 antingen-eller
svart eller vitt: Svart
varmt eller kallt: Varmt

1 önskning: Att allting går bra imon på provjobbet :)

Kommentarer
Postat av: Linna

haha :)

jag får seiöst panik om nån tar min mobil :o

2008-05-24 @ 13:10:34
URL: http://likelinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0