Två veckor kvar :D

Sitter just nu i skolan, men har slutat för dagen. Satt kvar en stund efter sista lektionen med Liz och skrev på våra reflektioner som ska vara inlämnade på fredag tror ja :O men vi kom inte så speciellt långt. Wille kom förbi och dem snackade i enrum så jag satte mej och spelade kort me Lina och Jenny ett tag. Sen när jag kom tillbaka så hann jag skriva lite och sen så följde Liz med Wille ner till stan så då orkade jag inte fortsätta skriva heller.
Idag är det förresten två veckor kvar i skolan :P sen är det en veckas ledighet och sen blir det lov :) skööööönt säjer ja bara! Vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar. Har inte fått nåt svar från de ställen som ja skickat in ansökningar om sommarjobb än. Men det kommer väl :) har två ansökningar som ska in denna veckan me. Snackade me Arben i torsdags och han hade nästan precis börjat gå igenom alla ansökningar, men han skulle höra av sej :)
Jaa, funderar på om jag ska dra mej ner mot stan och kolla skor, behöver ett par nya. Fick förresten reda på att mina converse-skor som jag beställt ska komma denna veckan (förhoppningsvis). Så jag hoppas att dem kommer, har längtat otroligt mycket efter dem...

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0