Torsdag & Fredag

Sry att jag inte skrivit i bloggen på nåra dar. Men jag har haft fullt upp med plugg oså :/
Men nu har jag äntligen lite tid till övers :)
I Torsdags var jag i skolan sen stack jag direkt till Håsten efter det för att provjobba. Första dan och allt gick bra, så ni vet de :) Slutade sen vid nio på kvällen och stack hem direkt. Efter nån timme kom Henke hem till mej för att sova hos mej. Satt först och snackade lite me pappa sen satte jag mej och skrev lite på ett arbete som skulle vart inlämnat i torsdags. Satt och skrev till klockan var runt halv två på natten och sen skickade jag iväg det via mejl. Sen var det bara att lägga sej och sova lite.
Fredagen blev det att vi gick upp vid åtta för att göra oss i ordning för farfars begravning. Henke var så stilig i sin nya kostym som han hade köpt :) är stolt över dej älskling<3
Och jag vill tillägga att det var en väldigt fin begravning med mycket släkt och vänner. Tog även kort på alla blommor och buketter som alla kom med och kommer även lägga in bilderna på bilddagboken senare.
Sen vid fyratiden blev det att åka iväg till Håsten igen för att provjobba en dag till och nu är jag anställd där :)
När jag slutat jobba kom Henke och mötte mej och vi cyklade till farfars grav. Vi besökte även hans farfars grav och hans morbrors och morfars grav innan vi sen cyklade hem till Adam. Jag satt där och kollade på när dem lanade lite (eftersom jag inte hade me mej någon egen dator) sen stack jag och Henke hem till honom för att sova.

Så nu vet ni lite om vad jag haft för mej de två senaste dagarna :) förövrigt sitter jag nu hos Adam igen och skriver lite från Henkes dator. Dem lanar fortfarande lite, sen vad som händer ikväll återstår att se :)

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Kim

Tänkte nog fortsätta helgen så som den började...slappa, se filmer, vara ute i solen, äta gott fast mest dricka en massa vatten! Är så varmt i Stockholm att man döööör men underbart m sol på samma gång...



Vad ska du göra i helgen?

2008-05-31 @ 21:46:33
URL: http://qrious.blogg.se/
Postat av: Jelli

asså, du jobbar ju som cropier då. Typ spelar Black Jack på krogen. Harrys i Varberg, sen är det falkenberg också. Kan bli kunsbacka med men troligtvis inte... Det är nog ganska skoj! Om du vill kan du få hennes (Johannas) nummer så kan du ringa henne och be om en arbetsintervju :D

2008-06-01 @ 17:48:32
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0