Stor press

Har lite "dötid" nu, väntar på att Julia ska skriva färdigt sin text till redovisningen som vi har idag. Känns lite onödigt att börja skriva på ett arbete när jag ändå snart ska sticka och käka.
Är skitnervös på grund av två saker nu :O  1. Redovisningen idag, gör jag bra ifrån mej kan jag höja mej i betyget  2. Provjobba idag, gör jag bra ifrån mej där så är det mycket troligt att jag får jobbet.
Hatar såna här dagar, gillar inte att få för mycket press på mej =/ men får hoppas på det bästa när det gäller båda sakerna.
Tycker synd om Henke me som är på akuten nu, för typ tredje gången på två dagar (!) hans näsa är sne efter ett par smällar under basketträningen. Kanske är bruten eller knäckt :O :S
Aah, det återstår att se...

Älskar dej mi amor<3

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0