Städning avklarad!

Jahopp, nu är ja hemma då :) har vart de ett tag nu. Henke skulle iväg och spela paintball med Ola och co så jag stack hem. Har vart i full gång idag med städning och tvätt. Har röjt upp på mitt rum, vilket verkligen behövdes. Har inte städat på ett tag nu. Egentligen behöver jag städa mitt rum två ggr/vecka eftersom jag har astma och kvalsterallergi. Men så många gånger blir de aldrig :/ finns aldrig tid till det helt enkelt. Men jag får bli bättre med det, får försöka ta mej tid. Men ja, sen så har jag då tvättat kläder. Säger som Juice brukar säja - ingen annan gör ju det åt en så då får man göra de själv! Sen har jag även bytt sängkläder nu me. Så ja, jag har vart i full gång som ni säkert förstår :)

Ska snart börja göra mej i ordning snart, duscha och så för ikväll blir det fest ;P
Tror festen blir hos Jim, men vi ska inte va där förrän vid nio-halv tio eftersom dem inte slutar paintballen innan dess. Så jag har god tid på mej att göra mej i ordning :)

Idag är det förresten Eurovision song contest, men det missar jag på grund av festen. Är väl inget stort fan av det egentligen, men det är alltid kul och se vem som vinner och vilka som gör bort sej :D
Nån som ska se det?

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Jennan

alla e vi ju olika men du kan juh alltid fara till en hundläkare och höra vad dom ahr att säga! Tycker INTE du ska ta till plastikkirurgi de e juh inte naturligt att se ut som en perfekt barbie docka heller hehe due juh bra som du e hehe! prova en filler som fyller i och gör huden slät!Guam MicroFill 279kr finns en mängs bäst å läsa sej framm vilken som funkar bäst its a jungel=)

2008-05-24 @ 19:54:13
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Mariwan

Jag spelar fotboll, och är borta en månad till :(

2008-05-24 @ 21:54:58
URL: http://mariwan.blogg.se/
Postat av: NADIA

Sv. I know! Supergott!

2008-05-24 @ 22:11:24
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: NADIA

Sv. I know! Supergott!

2008-05-24 @ 22:12:15
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0