Söndag

Söndag är nog den tråkigaste dagen på hela veckan! Inga affärer på stan är öppna och det är dan före skolan också. Segt! Men får väl ta och skriva lite om min helg då...
I fredags så skrev ja ju att jag kanske skulle till Henke och så blev det också. Åkte dit efter hockeyn vid typ ett på natten. Vi kollade på film sen hände inte så mycket mer.
lördan vaknade vi ganska sent, käkade frukost och sen stack jag ner till gymmet och tränade :) var där i lite mer än två timmar och körde kondition och styrka. Jäkligt skönt var det! Sen stack jag hem till Henke igen, vi käkade tacos och spelade sen lite CS. Stack även ner till stan och köpte lite "lördagsgodis" :9 och kollade film. Fick bli en gammal film med Adam Sandler, Airhead tror ja den hette :)
Osså idag då, vaknade sent idag me. Klockan var väl halv två när vi gick upp. Har käkat frukost och nu är Henke nere och tränar lite basket och jag ska snart dra mej hemåt. Måste plugga lite och skicka iväg ett arbete >.<
Är sugen på att sticka ut och springa idag me, men får se hur det blir me det.

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0