Snabbis

Skriver ett snabbis-inlägg här innan Henke kommer och kör bort mej från datorn :P kom nyss hem till Henke. Har vart i stan och kollat efter studentkläder som jag skrev tidigare. Stack ner dit vid 12-tiden. Gick där för mej själv ett tag och sen träffade jag Sofie och Kenny inne på Only så jag fick sällskap av dem :) träffade även mamma och lillsyrran på stan som vi hade bestämt. Hittade dock inte det som jag var ute efter men  får ändra lite på det. Så nu har jag köpt ett vitt linne :) kommer kanske lägga upp en bild på det i bloggen sen. Får se ;)
Fixade även lite öl och cider till mej och Henke till ikväll, om det nu blir någon fest.

//Jacie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0