Morrn morrn!

Det blev inte så mycket mer skrivande för min del igår (förlåt), men jag hann helt enkelt inte. Men idag är jag iallafall uppe relativt tidigt, blev väckt när Henke skulle gå upp för att göra sig i ordning. Han skulle ju iväg till GBG för att coacha killarna i basketcupen. Så nu sitter jag bara här och funderar på när jag ska ner till stan. Måste verkligen kolla efter avslutningskläder idag... verkar vara helt utplockat alla redan så bäst att skynda sej me det nu innan allt tar slut. Vet på ett ungefär hur jag vill se ut på studenten, men har inte hittat dem "rätta kläderna" än. Hittade ett långt vitt linne på b young, men det satt inte bra där bak. Var helt löst vid ryggen så det gick inte. Sen så hittade jag även en vit klänning på b young, men när jag provade den så visade det sej att den var genomskinlig över brösten :S så om jag har bh under den så lyser bh:n igenom och har jag ingen bh så syns mina bröst :O irriterande för den var verkligen snygg. Men jag får kolla vidare som sagt. Idag ska jag bland annat in på H&M, Lindex, Sisters, Vero Moda/Only och Wilmas och kolla lite. Hoppas jag hittar nåt^^

Men vad hände igår då eftersom jag inte skrev nåt mer? Jo jag åkte ju ner till stan och solade :) gick in på b young för att prova klänningen och linnet, kollade även efter ett par skor i några butiker. Sen drog jag me hemåt, satte mej vid datorn och la in bilder från valborg och sen duschade jag. Strax efter sex tog jag bussen in till Henke och när han kom hem så käkade vi. Efter maten spelade vi lite CS och sen stack vi ut till Påskbergsskolan och lirade lite basket^^ efter att vi vart där en stund kom Sofie och Emelie dit så vi snackade lite me dem. Sen stack vi hem till Henke igen och käkade glass ;9

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: jennan

ahh härligt härligt åå nu skiner solenh här underbart hehe

2008-05-03 @ 13:43:54
URL: http://killerprincess.blogg.se
Postat av: NADIA

Krr, ja!

Varsegod, jätte grym spray enligt mig, men alla har ju olika hudtyper!

2008-05-03 @ 15:16:19
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: jennan

haha de e verkligen en underbar dag hehe desamma

2008-05-03 @ 15:48:47
URL: http://killerprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0