Jackass

Började dagen me att försova mej :O kommer inte ens ihåg att jag hörde klockan ringa :S kanske stängde av den i sömnen? Ah ja vet faktiskt inte :/ men gjorde mej lite gröt senare och duschade. Stack sedan iväg till skolan och mötte Julia där. Satte oss direkt med redovisningsgrejjerna, var ju tvungna att förbereda allt. Hann inte ens äta någon lunch vilket inte är bra :/ men sen fick vi reda på att vi inte skulle hinna redovisa ändå, Mikael skulle iväg på klasskonferens. Så vi får göra de nästa Tisdag istället... bra på ett sätt för då hinner vi förbereda oss mer.
Efter skolan stack jag hem till Henke och vi stack ner till stan och fixade mat. Fick även postat det där brevet som jag släpat runt me länge nu. Har ju inte hunnit köpa ett frimärke men idag hann jag så nu är det postat :)
Jag och Henke satt och kollade på Jackass innan medan vi åt :) det är ganska kul att kolla på, men vissa saker kan var ganska sjuka :P vissa saker passar ju inte sej att se när man sitter och käkar precis. Iallafall inte för den som är äckelmagad ;)
Måste plugga snart... Henke är iväg på träning så jag ska ta och göra det medan han tränar så att jag får tid att umgås lite me honom sen. Men det blir väl att plugga mera ikväll me när jag kommit hem :/ tråkigt men sant!

Hoppas ni andra får en fortsatt bra dag iaf :)

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0