Idag + Festen igår

Helu,
Sitter mest och slöar nu, har spelat CS med Henke i några timmar. Blir väl käk om en liten stund eller så.
Igår skrev ja ju att vi skulle iväg på fest och så blev det också :) fast tvekade lite eftersom en till egentligen skulle följt me, men denna personen stack till en annan fest :O
Okej, hon får göra som hon vill, men jag tycker iallafall att hon kunde hört av sej och sagt att hon inte skulle me oss. Så jag blev lite besviken... men men. Vi hade riktigt kul ändå :D Micke ringde mej och tjötade om att jag skulle komma till honom så jag cyklade dit, sen fick vi skjuts av hans syrra till Jimbo som hade festen. Drack lite och sen tjötade vi en massa. satt mest och snackade med Jocke, Ralle och Linus om musik - metall, hårdrock osv :P Intressant att höra vad dem tycker om för band och så där :)
Stack sedan ner mot stan och då gick jag och snackade me Ralle och Vladde om allt mellan himmel och jord typ :D men de var bara Vladde som skulle ner till krogen, vi andra stack hemåt.
Men det var en lyckad kväll som sagt, om man bortser från lite strul i början.

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0