Here I come :)

Är ledig idag så just nu sitter jag bara hemma i myskläder :) har vart sur sen iförrigår me ett prov som inte gick som det skulle och en missad tid hos läkaren! Hatar när det blir så... men skönt att jag har fyra dagars ledigt nu så ja slipper en massa grejjer. Har ju lite saker att plugga på, men nu kan jag ta det i min egen takt :)
Älsklingen jobbar idag som vikarie så han slutar inte förrän vid tre nån gång. Stackarn fick gå upp redan vid halv sex imorse :O men han är duktig så det gick säkert bra :)

Tror vi ska käka här hemma snart, sen efter maten blir det att åka upp till Ullared och Gekås me mamma och Josse. Jag ska nog bara kolla efter skor i skobutikerna runt om Gekås, men kanske hittar nåt litet inne på Gekås me :) brukar ju bli så att man hittar lite plocksaker där inne. Henke ville att jag skulle köpa nånting till honom därinne me, men han visste inte va han ville ha så vi får väl se om jag hittar nåt ;P

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0