Hellu

Ledsen för en dålig uppdatering idag, men har haft lite annat för mej idag ^^
Har bland annat vart i skolan, skrivit ut platsansökningar och fixat lite me datorn så att den (förhoppningsvis) ska gå lite snabbare nu :) tog tid att göra de, ca tre (!) timmar, så jag hoppas att den blir bättre nu. Men det återstår att se.
Skolan var väl rätt okej, svenskan var rätt slapp sen efter det så slutade jag :) skönt me slappisdag!
Sen så har jag pluggat lite historia me >.< måste ju göras så de fick bli lite idag. Henke har förresten vart borta hela dan. Han är i Danmark med Johans klass, dem skulle på nån klassresa dit så han följde me dem. Men han kommer hem ikväll/natt så de kanske blir att ja cyklar in till honom då ;)
Mja, just nu så sitter jag bara här vid datorn och sjunger me i låtarna i "Så ska det låta" :P kul när dem sjunger nya låtar som man kan... men ja, tror inte de händer så mycket mer ikväll faktiskt.
Men det är lugnt för mej :)

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0