Hej hopp gummisnopp ;D

Sitter just nu hemma och försöker planera min dag så gott de går. Men det är inte lätt kan jag säja. Har en massa saker att göra idag känns det som och alla är viktiga på sitt sätt. Så vi får väl se hur det går. Var ju som sagt på Gekås igår me mamma och Josse. Det var kul, fast det blev lite långtråkigt när vi vart där i fem timmar :O
Ja men jag hittade lite saker till mej själv :) bland annat hårfärg och en eyeliner. Hittade även ett par skor som jag ska ha på studenten, så nu är det fixat :) nu är det bara själva kläderna kvar som sagt. Det jobbigaste av allt känns det som :/ ska förresten börja hårdträna nu så att jag kommer i form till studenten ;) det blir hårda pix.
Men som sagt så har jag mycket att göra idag, så jag hinner inte skriva så mycket mer nu iaf... kanske kommer mera sen ;P

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0