God morgon...

eller god middag kanske? :O Aah men iallafall så vaknade jag för en stund sen. Skönt att få sova länge nån dag i veckan :P När det är skola brukar jag alltid gå upp vid sju eller åtta, även dem dagar som jag börjar sent.
Men ja, igårkväll blev det filmkväll/natt med Alex och Frida. Vi var först nere på Hemmakväll och sen gick vi hem till Alex morfar och kollade på Alvin and the chipmunks och Shutter. Alvin and the chipmunks har jag ju sett typ två gånger innan men Shutter var ny för mej :P skräckfilm kan man väl säga att det var. Dem andra skrattade högt åt att jag hoppade till i vissa scener i filmen :D men vafan, ja har en oerhörd förmåga att leva mej in i filmer, okej? :P
Sent blev det iallafall, jag och Henke var inte hemma hos honom igen förrän vid fyra på morronen.
Sitter och funderar på vad man kan göra idag :O plugg känns nästan som ett måste... även fast ja inte vill. Ikväll blire säkert fest iaf ;)

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: linna

haha jag förstår de.

menmen världen behöver några mobilberoende också ;)

men usch nu måste jag kila ut, läs mitt senaste inlägg så förstår du! :o

2008-05-24 @ 14:03:59
URL: http://likelinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0