Gårdagens bravader

Vaknade för en stund sen, gick då upp och åt frukost och nu sitter jag här :)
Valborgsmässoafton var väl sådär, kunde ju vart roligare om man säjer så. Kvällen började bra med förfest hemma hos Chirra. Sen när vi skulle därifrån så fastnade Tildes bil i ett dike så Henke cyklade tillbaks för att hjälpa dem att putta. Så vi stod och väntade på att Henke skulle komma tillbaka men istället åkte han me dem ner till stan utan att höra av sej till oss. Irriterande! Vi stod liksom och väntade på att han skulle komma tillbaka men inte då! Men aah, vi gick iallafall ner till stan och mötte upp Henke och dem andra. Sen när vi stod på cykelbanan vid vallgraven/fästningen så kom det en kille och smällde till mej rätt i ansiktet så att piercingen som jag har i ögonbrynet började blöda. Helt utan anledning gjorde han de. Jag som redan var lite irriterad blev ännu mer sur. Så jag vände mej om till killen och skrek;
- VAFAN HÅLLER DU PÅ ME?
Killen vände sej om och såg lite skrajsen ut (han var väl inte van vid att få mothugg av en tjej) men lyckades få fram;
- Men men förl...
Jag; ÄH DRA ÅT HELVETE!!!

Jag vet ärligt talat inte vem killen var. Men jag vet att jag träffat honom tidigare, kände igen honom på nåt sätt. Han var ganska kort också, max 1.65 cm lång. Han kan ha vart i 17-årsåldern eller nåt. Så frågan är ju hur det kommer sej att han vågar kaxa sej och sen inte stå upp när han får mothugg? För jag tror ärligt talat inte att det inte var med mening som han smällde till mej. Jag stod liksom och snackade med mina kompisar när han gick förbi och jag stod liksom så att jag syntes om man säjer så. Och så helt utan anledning smäller han till, precis som när man ger en örfil till någon.
Aah, jag blir så jävla irriterad på småglin som tror sej vara så mycket större än va dem é.
Men nog snackat om de. Drog vidare till krogen sen, stack in på Invito ett tag och träffade Ralle där :) Satt på uteserveringen och snackade en stund och sen bar det hemåt :)

Idag har jag inte riktigt bestämt mej vad jag ska göra än. Har många förslag men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det än. Känner faktiskt för att dra till gymmet och kolla hur bra min kondis är^^, sen känner jag även för att läsa i boken som jag lånade på bibblan igår. Har ju även en del måsten också som att plugga på filosofin och tentorna.
Men vi får väl se hur det blir idag helt enkelt :)

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det var en rolig kväll stundtals när jag inte var allt för trött ;D

2008-05-01 @ 15:07:09
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0