En ny vecka...

är här och jag hoppas att den går fort så att jag kan få ledigt i över en vecka sen :P
Sitter just nu i skolan (det är ju inte ovanligt att jag gör det när jag skriver ;P), har haft möte med syo-konsulenten och snackat litegrann. Gillar egentligen inte honom eftersom jag anser att han inte har hjälpt mej under dem här tre åren som jag gått på skolan, trots att jag bett om hjälp. Sen så är det ju inte bara jag som klagar på honom heller och det gör ju inte det hela bättre.
Men på ett sätt kan jag inte riktigt hata honom heller - han pratar nämligen skånska och bara jag hör en skåning så tänker jag på detta underbara län som jag älskar och alla mina släktingar som bor där nere. Vem vet, en vacker dag kanske jag flyttar ner dit :) jag hoppas på det iallafall.

Börjar iallafall nästa lektion om 20 minuter, ska ha svenska då och det blir att lyssna på redovisningar. Precis som vi gjort dem två senaste svenska-lektionerna. Ganska slappt, men helt okej :)

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0