Dessa försäljare...

En sak som jag inte förstår är när det ringer försäljare och liknande till en och bara tjötar och tjötar och man får inte en syl i vädret. Som igår, när jag var i skolan, så ringde en från Telenor till min mobil och undrade hur länge jag haft mitt kontantkort och hur mycket jag ringde/smsade för i månaden. Jag svarade artigt och efter det så började hon rabbla upp en massa siffror om hur mycket det kostar me olika inställningar och tjänster i mobilen och hur jag skulle kunna få det billigare med abonnemang. När hon hade tjatat i ungefär 3 ½ min så lyckades jag avbryta henne med att säga att jag inte kan sätta upp mej på nåt abonnemang eftersom jag inte har något fast jobb. Men hade det inte vart bättre om hon frågat det från början? Då hade hon ju sluppit rabbla upp en massa siffror osv. Den tiden som det tog att snacka me mej hade hon ju istället kunnat lägga på att ringa till någon som hade möjligheten att sätt upp sig på abonnemang :O
Aah jag förstår mej då inte på dessa försäljare och telefonoperatörer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!
hoppas du får en fin dag !
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 11:59:03
Postat av: Yohn

Varför vara så artig för om du verkligen "hatar" det? Gör som oönskad reklam som du får i brevlådan och släng skiten på direkten.

2008-05-08 @ 12:00:35
URL: http://employed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0