Tatuering :)

Har precis vart på möte me Nina... det gick bra :) hon tyckte att allt ja skrivit och tagit me var jättebra. Skönt de! Så nu är det bara att jobba på ;P ska träffa henne nästa torsda me. 
Idag fick ja även reda på att vi ska ha filosofi-prov imon.... usch säjer ja bara! Har ju inte pluggat nånting heller, oså får ja reda på att vi ska ha prov dan innan. Va fan ska man göra då? :O Aja, får väl plugga en massa ikväll och inatt... får se om de fastnar nåt tills imon.

På lördag har ja iallafall nånting kul att se fram emot, ska nämligen tatuera mej då :D Äntligen ;P blir min andra tatuering. Gjorde ju min första (svanken) när ja var 15 år :) och nu, nästan fem år senare kommer den andra :) den här gången ska ja tatuera mej på insidan av handleden. Ska ha ett hjärta där som ja har ritat själv. Palla tatuera in något som någon annan har liksom... nej ja vill ha mitt eget hjärta, min egna stil :)
Funderar även på om ja skulle ta och göra en tatuering på benet me... har ju bestämt att ja ska ha en på fotleden. Men tror ja väntar me den i nån månad. Men de får inte bli för nära sommaren heller... då kan tatueringen bli infekterad eller blekt. Men i april nån gång tror ja ja gör den, de passar bra :)

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

www.ifonesverige.se/tavlingar/tjan...r-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

Postat av: Allsvenskan 08

Kika gärna in min blogg och kommentera!
Vilket lag är bäst i allsvenskan?
http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Ha det bra! :)

2008-03-12 @ 14:11:16
URL: http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0