Skola, träning och pluggande

Började dagen med att ta ut en sovmorron. Hade egentligen inte sovmorron men min väckarklocka ställde till de för mej som vanligt. Men nu har ja iallafall kommit på va som är fel me den... den stannar lite då och då. Hade ju satt min väckarklocka så att den skulle ringa lite innan sju imorse, men den ringde inte förrän strax efter åtta. Hjälper tydligen inte med att byta batteri på den heller, så de får väl bli skroten för den då. En annan sak som också håller på att gå sönder (när ja ändå är igång me de snacket ;) ) är min mobil. Sms och sånt går bra att skicka och ta emot, men när någon ringer till mej eller ja ringer till någon så börjar det tjuta i den efter en stund. Oftast så bryts samtalet efter att den tjutit en stund också. Den hakar även upp sej när man gör vissa saker me den. Men den mobilen har ju hängt me ett bra tag nu så det är väl förståeligt att den är lite ringrostig nu. Sa till Henke att ja antagligen kommer att slänga den och sen va utan mobil... hade faktiskt varit rätt skönt att bara slippa de :) men då sa han att han skulle köpa en ny till mej =/ hmm... inte lätt att komma ifrån en sån sak egentligen. Är ju genom min mobil som ja håller kontakt me mina kompisar, familj osv... men vi får väl se hur ja gör.
Åkte iallafall till skolan sen, tog bussen vid elva och var i skolan 20 min innan vi började. Träffade Julia, Linda och Lina nästan direkt när ja kom. Julia och Lina satt och pluggade matte, dom ska tydligen ha prov snart.... tur att ja slipper de :D Julia hade även vart snäll och tagit information till mej om högskolor från mötet som ja missade ida, pga att ja försov mej... Tack så mycke Julia! :)
Hade sedan religion vid 12.20. Mikael gick igenom nånting som ja inte kommer ihåg va det heter nu :D aah, men de handlade iallafall om olika tro på andliga väsen, ufon osv. Intressant faktiskt :)
Efter skolan stack ja hem till Henke, lite efter de så kom ET också så vi tre stack ner till Enjoy för å träna. Var där vid kvart över två, ET stack sedan vid tjugo över tre eftersom han skulle iväg och jobba. Men ja och Henke stannade kvar där till strax efter fem. Han skulle ju ha genomgång om hur han kan lägga upp sin träning oså... så de blev mycke träning för oss båda ida :) skönt att ja äntligen kommit igång me träningen igen. Har bestämt mej för att ja ska satsa helhjärtat på träningen nu. Så ja kommer att hänga på gymet ganska mycket hädanefter :)

Men nu så ska ja sätta mej och plugga lite tror ja... ska iallafall leta fakta till mitt projektarbete och mitt arbete i Pedagogiskt ledarskap :)

//♥Jacie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0