Lov :D

Sitter just nu i skolan och försöker se vad jag själv skriver på skärmen. Inte så jäkla lätt när solen skiner rakt på skärmen... Va just och träffade Nina en stund. Snackade lite och jag visade henne vad jag åstadkommit den senaste veckan :) tack för intervjun Marie ;)
Idag börjar lovet :D äntligen! Känner att jag behöver lite ledighet. Har inte bestämt nånting under lovet direkt... men antar att det blir en och annan fest och sen en del pluggande också. Sen så fyller ju mamma 50 också... hon börjar bli gammal :D snart pension :P min brorsa kommer ner för att fira henne me... va ett jäkla tag sen man träffade honom nu. Och han tar med sej Melvin me ;) (för alla er som inte vet så är Melvin min brorson)
Så lovet kommer säkert bli kul :)
Ska självklart va me min älskling också, Henke<3 Älskar dej!

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0