Förkylning & tatuering...

I fredags så hände inte så mycke, var hemma hos Henke och tog det lugnt. Men i lördas däremot hände det desto mer. Vaknade av att ja låg och kallsvettades och hade huvudvärk. Så ja tog två alvedon, men dem hjälpte knappt.
Men ja stack ändå ner till Försäkringskassan för att möta upp dem andra. Var ju äntligen dax för att tatuera :D Lina var först ut med att göra sitt hjärta på fotleden. Hon tyckte att det gjorde jätteont, men hon var ändå glad att hon hade gjort den efteråt. Sedan var det Jennys tur. Hon har ju, liksom jag, tatuerat sig en gång innan så för henne var det inte lika jobbigt. Även hon valde att ha sitt hjärta på foten. Jaa, sen så var det då min tur. Jag valde ett helt annat hjärta än dom andra, hade ju ritat mitt själv och jag valde att tatuera in den på handleden också :) så jaa, jag skiljde mej från mängden helt enkelt. Var nervös till en början eftersom dom andra var det, antar att sånt smittar av sej. Men när Nalle väl börjat tatuera gick det bra. Sist ut var Janette (egentligen skulle Zada vart sist men hon kunde inte bestämma sej för vart hon ville ha sitt hjärta) som också skulle göra sitt hjärta på foten. Hon tyckte också att det gjorde ganska ont... hon valde även att fylla i sitt hjärta medan vi andra bara hade konturer. Men alla verkade nöjda med sina tatueringar iallafall, vilket är bra det :)
På lördaskvällen blev det bowling med Lina, Janette, Jenny, Pebban och Moijke. Kul var det, men vi hann tyvärr inte spela speciellt mycket eftersom vi var sex pers på en bana. Vinnare blev iallafall Moijke och ja kom tvåa tjoho :) Fidde och Micke tittade även förbi när vi spelade^^ När vi spelat färdigt så kom min syrra och hämtade oss tjejer och killarna åkte med i Fiddes bil. Var egentligen tänkt att vi alla skulle träffas på krogen sen, men det blev typ inte så, vet inte riktigt varför. Men sak samma... Henke och ET kom ner till krogen senare och vi träffade även nåra andra som vi kände. Var egentligen tänkt att ja inte skulle stanna på krogen längre än till tolv-halv ett eftersom jag var förkyld och hade feber, men folket tjatade ju på mej så det blev att jag stannade till stängning.
Det hände mycket i helgen som sagt, kommer att lägga upp bilder på jacie.bilddagboken.se så fort ja fått alla bilderna från Lina ;)

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0