Utbildning

Jag vet att jag varit en dålig bloggare den senaste tiden... men jag tror absolut inte att jag vart sämst :D
Ah, men jag har iallafall haft ganska så mycket att göra. Så där har ni ju förklaringen.
Påbörjade en utbildning igår och det gick bra :) lite pinsamt bara när man får sitta och säga att man inte kan komma vissa utbildningsdagar på grund av att man jobbar :/ men så är det. Får försöka byta tider med nån annan på jobbet så att det löser sej. Inte bra att missa alltför mycket. Den håller ju trots allt bara på i tre veckor.
Ska på utbildningen idag med. Den börjar fem idag, så jag får snart gå och göra mej i ordning för att hinna med bussen. Men jag måste säga att det inte känns så motiverande att knalla hela vägen upp till gamla E6:an i regnet precis :/ tråkväder som fan!

Men jaja, slut på gnällandet nu :) får ta det som det kommer helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0