Usch & Fy & Blä!

Jag vaknade för en stund sen. Gick upp strax efter 12-tiden. Henke gick upp vid 10 för att han inte kunde sova längre på grund av sitt skadade knä. Så han har suttit och formaterat en utav deras datorer :) Jättebra blev det verkligen :) Får hoppas att det inte blir något virus eller några trojaner på den här på ett jäkla bra tag.
Vet faktiskt inte vad det är me mej, men jag orkade verkligen inte gå upp i morse. Ville bara ligga kvar i sängen. Känner mej frusen och illamående =/ det har vart så sen studenten. Har frusit varje dag och sen på natten ligger jag och kallsvettas under täcket. Helskumt!
Men får hoppas på att det blir bättre! 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... tror Micke skulle komma hit senare och hjälpa Henke med den andra datorn. Men är inte säker... det återstår att se :)
Sen ikväll hörde jag att Marie skulle ha nån fest eller förfest hos sej. Vet tyvärr inte riktigt om vi ska gå än... får se om vi båda orkar. Hade vart kul iaf :)

Men ja, har väl inte så mycket mer att skriva för tillfället... men det blir nog mer inlägg senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0