Tjooho

Skulle egentligen skrivit inlägg i bloggen redan igår, men jag var hemma hos Henke då och den datorn jag satt vid hade virus. Internet krånglade och det gick inte att logga in på en enda sida. Till sist fick jag ett jävla ryck på att det inte funkade så jag satte igång en formatering på skiten. Så nu är den datorn formaterad, det återstår bara att lägga in program och sånt. Så vi får väl hoppas att den inte får mer besök av virus och trojaner, för då blir jag fan tokig!

Men ja, det hände inte så mycket mer igår. Var på stan ett tag och kollade lite i affärer innan dem stängde. Intersport var en utav dem affärerna som jag besökte och jag måste säga att det är jättefint i deras nya lokaler nu.
Idag vaknade vi relativt tidigt. Henke och dem andra skulle till GBG för att hämta Dan och för att fixa Johans rastafrisyr. Så när dem åkte så stack jag ner till stan och kollade runt lite i affärerna där. Köpte ett vitt linne och en grå långärmad tröja :) kanske lägger ut bilder på det sen ;)
Efter stan stack jag hem. Blev helt paff när jag kom hem. En massa gubbar/killar utanför som stod på ställningar runt huset och allt. Men det är tydligen dags att måla om vårt hus nu... eller alla hus på området rättare sagt. Men nu har jag iallafall ätit och duschat och ska göra mej i ordning för att sen ta bussen till FBG och utbildningen. Har ju tidigare nämnt att jag ska gå på en utbildning i tre veckor och vi är nu inne på den andra veckan. Riktigt kul är det :) så nästa vecka eller veckan därpå kommer vi få sticka ut och jobba^^ längtar dit...

Men ni får ha en fortsatt bra dag :) kanske dyker upp ett eller fler inlägg senare...vem vet^^


Kommentarer
Postat av: © M a m m a . J e s s i c a

Ja :) Det som var jobbigt var nog att jag var ganska ung, (14) det var det som var lite jobbigt, att t.ex gå till skolan, kändes som alla kolla å så..

2008-06-30 @ 15:08:35
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

hee då är vi 2 :9

2008-06-30 @ 15:29:11
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0