Sommar, sommar & sol :D

Gomorron alla glada och icke-glada^^

Gick upp för ca en timme sen... blev väckt då av att telefonen ringde. Var min faster OVANLIGT! Eller inte.
Men men, det är fint väder idag igen :) hade tänkt att gå ut och lägga mej och sola i trädgården snart :P får ju passa på som sagt. Men kan dock inte sola så länge för ja ska in till stan och fixa lite och sen ska jag jobba.

Och förresten, Jenny, om du läser det här så får du gärna svara på mitt sms eller skriva till mej här :D för ja jag är intresserad av jobbet, men det får ju inte krocka med mitt andra jobb. Men hör av dej som sagt :)

Lillsyrran fyller år imon me... 14 år fyller hon. Så imon blir hon fjortis :D

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0