Nu så!

Blir det äntligen ett inlägg :) har inte orkat blogga dem två senaste dagarna, så jag får väl skriva lite kort om vad jag har gjort. I lördags hände det inte så där värst mycke faktiskt... var mest hemma och kollade på fotboll... och mitt älskade Holland åkte ut tack vare ryssarna :( sörjer fortfarande litegrann. Snackade även med Henke i telefon för en gångs skull. Han har ju en förmåga att aldrig ringa... men det kanske är som "häxan" säger?! Vem vet! Han kommer iallafall hem ikväll :)
Igår, söndag, så jobbade jag hela dan. Riktigt jävla tråkigt! Men det blev iallafall lite roligare när två av mina förra arbetskamrater kom och typ hälsade på :) dem visste inte att jag jobbade där nu så dem blev lite förvånade. Sen kom även min förra chef och hälsade^^. Så det kan man väl säga var dagens höjdpunkt.
Idag så ska jag in till stan. Ska vara på en arbetsintervju klockan halv fem. Sen efter det ska jag träffa Sofie och kanske träffa Henke senare ikväll. Men det är inget bestämt så vi får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0