Lan hela dan :)

Jupp så har min dag sett ut typ :P Henke och några till sitter ju hemma hos Alex nu och lanar, så jag är också här. Har kollat lite film, kollat när dem andra har spelat men även spelat lite CS själv. Var inne på någon konstig server. Tyckte att det var kul till en början men sen insåg jag att dem flesta var skillade och vissa fuskade även. Så de är ju inte kul att spela mot sådana då :/
Fick även veta en tråkig sak idag... Henke fick sticka iväg innan och fick reda på en allvarlig sak som hänt en av spelarna i basketlaget. Kan inte fatta hur nåt sånt kan hända... så jävla hemskt!
Men ja, just nu gör jag inget speciellt. Funderar på att kolla på en film eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0