Jobbaaa

Idag var det måndag och starten på en ny vecka då :)
Är ledig hela veckan förutom att jag ska jobba tisdag, lördag och söndag. Blir goa pengar de :)
Jobbade själv igår, eller ja, Peter var ju också där. Men han är ju bara stekare^^ så fick jobba helt själv... men det gick bra. Skönt de :)
I lördags blev det lite festande. Stack ner till Ankaret och satt där och snackde lite, sen stack vi in till stan och käkade pizza :) Kommer säkert upp bilder på bdb nån gång under veckan ;) men det blir nog när jag hunnit formatera om datorn. För Det är något som verkligen måste göras denna veckan!
Jaa, jag har väl inte så mycket mer att skriva nu... däremot har jag två arbeten att skriv på som ska vara inlämnade idag om jag ska få me dem i mitt slutbetyg :) så jag får sätta igång nu.

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0