Hoppas ni är nöjda!

Någon annan gjorde fel, men det var ändå jag som fick ta skiten.
För att ni hade bestämt att det skulle va så.

Det var inte jag som gjorde fel, jag blev lurad.
Men ändå är det jag som anklagas för det som hänt.

Ni två är väl nöjda nu när ni fått sitta och snacka eran skit, pussla ihop saker som inte är sanna.
Men ni kommer aldrig komma långt med det, för folk genomskådar er snart!

Jag hade inget skydd, det var antagligen därför som det gick bra att ge mej skulden för allt.
Men där hade ni fel.

Jag har mer skydd än vad ni två aldrig kommer att kunna få.
Men ni kan sitta och snacka eran skit om ni vill.

Dra upp det där hur många gånger ni vill, anklaga mej bara.
Jag bryr mej inte längre.

Jag har förklarat hur det ligger till.
Vill ni inte lyssna så skit i det då.

Men det är ni som kommer förlora på det i slutänden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0