Grattis på din fjortisdag!

Har inte skrivit nåt kul i bloggen idag, inte nåt tråkigt heller för den delen så de kommer väl nu då ;)
Har inget vettigt å skriva egentligen :P Men frågan är om jag någonsin har de? Haha :D
Nää nu ska vi inte va så självkritiska.
Idag är det min lillasysters födelsedag och hon fyller fjortis! Vi har haft ett "litet kalas" här hemma. Mamma, pappa, jag Henke och Josse själv åt lite kakor och tårta och hon fick öppna sina presenter. Utav mej och Henke fick hon ett rött nagellack, två stiftpennor med extra stift till och ett sudoku-häfte. Det var lite av de hon önskade sej iallafall och det verkade som att hon blev nöjd ;)
Efter fikat spelade vi lite kubb, sen har de inte hänt så mycket mer faktiskt.

Imon ska jag iallafall träffa Sofie på stan, vi ska fixa lite grejer och sen blire väl att bara umgås :) känns som att de var skit-längesen som vi träffades och umgicks utan att festa :O får bli ändring på de tycker jag!

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja de ska bli jätte kul att vi ska umgås :) va jätte längesen som sagt.. Måste bli en ändring på de :)

2008-06-04 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0