Förlåt om jag svikit er idag...

...alla läsare :) Har ju inte skrivit nåt idag, men har haft fullt upp. Vaknade oerhört sent i morse för att va mej. Hade ju ställt klockan på halv nio men somnade om och kom inte upp förrän kvart över elva. Men jag antar att min kropp behövde lite extra vila efter löppasset igårkväll :P var ju ute och sprang då. Kände att jag nog behöver få upp min kondis lite nu så att jag kan börja spela fotboll igen.
Men va har ja gjort mer idag då? Jo jag stack in till stan och träffade Sofie vid halv ett-ett (som jag skrev i bloggen igår). Fixade lite saker och kollade och sen gick vi och käkade. Sedan kom Kenny och vi stack hem till dem i Bua och jag fick för första gången se deras nya lägenhet. Fin va den^^ fast avlång :D
Aah det är väl de som hänt... lite kortfattat sådär. Så just nu sitter jag hos Henke och väntar på att han ska komma hem. Han verkar cykla i snigelfart ;D

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0