Färdigt!

Nu har jag skrivit klart ett arbete iallafall och skickat iväg det och sett till så att min lärare har fått de :)
Jäkla krångel de där, skickade de men fick tillbaks nåt mejl. Men eftersom det hamnade i skräpposten så raderade jag det innan jag kom på att det nog handlade om arbetet som jag skickat. Så jag fick skicka det igen och ringa runt till alla möjliga ställen för att försöka få tag på min lärare :O till slut fick jag tag på honom och mejlet hade kommit fram :)
Så nu har jag bara ett arbete kvar, det går säkert snabbt att skriva ihop hoppas jag...
Har även hunnit tvätta lite och hänga upp tvätten och råkat spilla kaffe över mej! Smarta jag skulle doppa ett digestivekex i kaffet och så blev kexet för mjukt och trillade rätt ner i koppen så att det skvätte kaffe över både mej och tangentbordet. Hmm... otur där men ingen större skada skedd iallafall :D

//Jacie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0