Bloggar

Nu så, har jag äntligen lite tid att skriva ett blogginlägg :) Ni har säkert längtat haha ;D
Sitter just nu hemma hos Henke, han är iväg och tränar. Nu under sommaren har dem ju lagt in en massa extraträningar oså. Vet inte riktigt vad jag ska göra här nu... satt och spelade lite CS innan. Sen kollat runt lite på Internet bara. Har ju vissa bloggar som jag försöker läsa så ofta jag kan :)

Var på jobbet innan idag med. Skulle egentligen jobbat till 21 ikväll, men jag mådde så dåligt innan så jag fick gå hem. Men så fort jag får tag i något annat jobb så säger jag upp mej! Hatar verkligen att jobba där nu. Får börja tidigare än vad jag ska (men då får jag inte betalt för det) och ibland händer det att jag måste jobba över (och det får jag inte heller betalt för). Man får heller ingen OB eller semesterersättning, vilket är jävligt piss när det oftast blir så att jag får arbeta kvällar och helger! Dessutom har man en minimal rast, så man hinner knappt äta någonting under dagen. Man får svälta sig själv helt enkelt! Så jaa, så fort jag hittar ett annat så sticker jag från det dårhuset!

Men jag skriver säkert mer senare, ska fortsätta läsa bloggar nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0