Sönderspammad

Ja, jag känner mej sönderspammad... av en viss JeLLi :( mobbas inte. Jag kan inte hjälpa att jag suger på minigolf ;P haha. Men ja igår var vi iallafall på månads"fika" med jobbet. Men det blev inte så mycket fika för vi spelade minigolf istället :) det var kul, men jag losade. Fattar inte hur jag kunde göra det när jag hade en hole-in-one och några tvåor. Men jaa, så kan det gå^^
Det hände inte sådär värst mycket mer igår. Träffade Henke en stund, men han var ganska trött efter att ha jobbat. Så det blev ju bara en kortis.
Idag hade jag tänkt att åka in till stan och fixa lite saker. Hoppas på att få träffa Henke en stund idag med. Ska även jobba ikväll på Harrys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0