Slut med utbildningen

Jahopp, då var mina utbildningsdagar slut då. Är väl skönt på ett sätt, men tråkigt att man inte kommer träffa dem andra så mycket :( Vi har haft det väldigt kul måste jag säga. Vissa dagar har vart mer flummiga än andra ;) Har första provpasset idag med, ska vara på Sociten idag. Jobbar även imon och på Onsdag. Det är dem dagarna jag har fått så länge. Är faktiskt ganska nervös nu inför ikväll. Men det kommer säkert gå bra för oss alla. Vi har ju även en som står brevid och kontrollerar oss så att inget blir fel. Och det känns ju skönt :)
Har även fått en snygg skjorta som jag ska ha på mej när jag jobbar :)
Sitter bara och tänker på hur jag ska orka vara vaken till typ tre-fyra inatt. Har sovit ganska dåligt dem här senaste nätterna. Beror väl mest på att jag har en pojkvän som vänt på dygnet så att han sitter uppe. Men nästa vecka blire ändring på det. Då är det han som kommer gå upp tidigt på morronen för å ta hand om småbarn och jag jobbar kväll/natt några ggr. Han kommer säkerligen vara helt slutkörd dem två första dagarna, men han är duktig och kan sitt jobb så de kommer gå galant ;)


I´m a PLAYER now ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0