Skåneland

Det har inte blivit så mycket bloggande för mej det senaste. Men jag får försöka skärpa mej ;) Jobbade ju både i fredags kväll/natt och i lördags. Tror jag har skrivit det i ett tidigare inlägg med. Men det gick ännu bättre i lördags än va det gjorde i fredags kan jag säga :P kul är det med. Speciellt när det är mycket folk som spelar^^
Efter jobbet mötte Henke upp mej och vi stack hem till honom. Hann och sova några timmar innan mamma och dem andra kom och hämtade upp mej. Vi hade bestämt att eftersom dem ändå skulle till Båstad så skulle vi fortsätta neråt i landet sedan och hälsa på mormor. Väl hemma hos henne så käkade vi lite och snackade. Åkte även till kyrkogården och lade blommor i minneslunden för morfar. Sedan blev det hemfärd.

Idag då, har jag inte gjort så mycket. Åkte in till stan och träffade min syrra och min brorson Melvin ett tag. Sprang runt i stan och "busade" lite med Melvin samtidigt som vi kollade lite i affärer. Så jag kom hem för en stund sedan och hade tänkt att fixa lite med musiken på datorn nu.


Kommentarer
Postat av: Lizita

Helloo!! VAd gör du nu för tiden då? Du kom aldrig och hälsa på din fuling! Jag ska flytta till Malmö, jag kom in i Lärarprogrammet, gymnasienivå..jag ska lära ut Historia och psykologi om det nu har det ;)...Jag flyttar i August ;)..puss puss

2008-07-15 @ 13:31:13
Postat av: Mamma Jessica

Nja så farligt dyrt va de inte, hon som jag va hos tror jag tog 400 kr i vanliga fall, det här var bara prova på som pågick i en halvtimma och de kostade 150...



Okej, vad är det som får dig att tveka då? :S

2008-07-15 @ 15:00:19
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: jelli

wiiie :D Är det kul att jobba? Ska du ha fler provpass? Ska du med idag kl 6 ? ^^

2008-07-15 @ 16:04:22
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: jelli

CP !!! ;P Ha på telefonen då :)

2008-07-15 @ 16:05:45
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: jelli

du förloooooooooora igår ;P

2008-07-16 @ 09:38:16
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0