Mobilkrångel!

Vaknade sent idag, gick inte upp förrän vid 12. Men skönt att sova länge :) käkade direkt när jag gick upp. Mammas hemmagjorda köttbullar och hemmagjort potatismos. Gott! Sen var det ju tänkt att jag skulle sätta mej vi datorn, men då hade min syrra satt sej där. Så jag körde bort henne härifrån för en stund sen så att jag också kan hinna sitta här lite innan jag ska dra till FBG. Sanne skulle tydligen köra dit idag så jag får skjuts av henne :)

Var lite irriterad innan då min mobil inte kunde ta emot sms från andra. Den har vart så sen igår :S jag har kunnat skicka sms och fått levrapport på dem men sen har jag inte fått nåt svar från dem som jag messat. Men för nån timme sen så trillade alla smsen in i mobilen, först dem som skickades igår och sen dem idag. Så nu har jag nog fått alla... tror jag. Men lite irriterande att det bara slutar fungera sådär. Men ska snart fixa en ny mobil så då hoppas jag att jag slipper såna problem :)

Har förresten snackat med Zada om att jag vill klippa mej nu med. För DET är något som verkligen behövs! Så hon skulle kolla upp när hon kan i veckan. Blir ju bra eftersom jag då får det billigare^^ men om det nu skulle vara så att hon inte kan denna veckan så vet jag ändå vart jag ska gå... Har dock inte bestämt vilken frisyr jag ska ha än. Har ju varierat mej en del det senaste året. Men det kommer absolut inte bli så kort som jag hade för ett år sedan, för det var på tok för kort. Men jag kanske ska raka av håret på ena sidan? :P Haha, det hade vart nåt.
Men aah, får se som sagt... har ju några dar på mej att bestämma mej.


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack för din kommentar, nää jag förstår. Jag fattar inte vad vissa lider av. Suck :/ det är skittråkigt att få sånt, men det är nog mest synd om dom som skriver elaka kommentarer, som du sa, de kan ju inte må bra så.. Ha en bra dag =)

2008-07-01 @ 15:05:32
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Sibel svarar

tackar :)

2008-07-01 @ 15:17:46
URL: http://sibeeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du hade Telia så är det därför det var krångligt. Telia la nämligen ner sin tjänst igår och en stund idag, men nu ska allting funka igen.

2008-07-01 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0