Min systers dåliga humor

Igår skrev jag ju om min mammas något dåliga humor, så idag kan jag ju passa på att skriva om min lillasysters humor då. Min syrra sitter i fåtöljen och börjar, helt utan anledning, att fnissa och sedan skratta allt mer och mer.

Jag: Vad är det?
Syrran fortsätter och skratta.
Jag: Men hallå? Vad är det med dej?
Inget svar, men ännu mera skratt.
Jag: Vad är det?
Syrran: Jag kom att tänka på när du och jag skulle fika själva här hemma. Så hade du gått in på ditt rum och jag hade bara dukat till mej själv. Så när du kom in i köket så sa du; Jaha, så du dukar bara till dej själv och inte till mej? Hahahaha...

Jag förstod inte riktigt vad det var som var roligt i det, men syrran tyckte uppenbarligen att det var jättekul.


Kommentarer
Postat av: Cassie :)

aa :D

2008-07-03 @ 17:08:29
URL: http://ucanthandleit.blogg.se/
Postat av: Lexie

färgen fastnar inte på trycken, skitbra :D



mums vad gott :)

2008-07-03 @ 18:08:30
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0