Micke byxlös

Kom på en sak som jag glömde skriva i det förra inlägget...

Kvällens höjdpunkt i lördags måste jag säga kom när de flesta av våra kompisar som vart med under kvällen stuckit vidare, eller helt enkelt tröttnat på att festa. Det var då det hände och snacka om att folket missade nånting.
Micke kommer tillbaka ut på terrassen efter att ha beställt två cider i baren. Han har, under större delen av kvällen, haft problem med sina shorts då dem haft en förmåga att glida lite för långt ner över rumpan :) och när han då kommer där med sin och Mickans cider, ja det är då det händer. Han har precis ställt ifrån sig en cider och ska precis sätta ner den andra då hans byxor bara åker ner och han står där i bara kallingar. För en sekund blev det helt knäpptyst, men sedan viker sig en efter en av skratt. Asso det är en händelse som jag sent kommer glömma kan jag säga... för DET var verkligen årets roligaste händelse! Synd bara att alla inte fick ta del av det ;)

Kommentarer
Postat av: Jelli

men var är bilderna då? Jag vill se :D:D:D haha ^^

2008-07-07 @ 12:05:46
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0