Mammas dåliga humor

Jag sitter inne på bilddagboken och kollar på lite bilder som en kompis lagt upp. Min mamma sitter bara någon meter ifrån mig i fåtöljen och kollar vad jag gör.

Mamma: Vad gör bebisen på datorn?

Jag: Va?

Mamma: Ja vad gör bebisen?

Jag: Vilken bebis?

Mamma: Den på datorskärmen...

Jag: Det? Det är ju ingen bebis.

Mamma: Nehe, vad är det då?

Jag: Det är ju en blogg-koll hjälte. En hjälte är det ju, ser du väl?

Mamma: Haha, en skallig hjälte? En Rongedal då eller? Hahaha...

Bilden hon menade var den här:


Kommentarer
Postat av: Ela

Nej, men antagligen lär de fixa till det så småningom för jag gick in i deras infogrejs och där var det några som hade påpekat det också. Let's hope they will do something about it=)och gör de det inte så var det som sagt mycket bättre förr...

Tack för att du kollade upp det!!!!

2008-07-02 @ 13:14:26
URL: http://elaas.blogg.se/
Postat av: Jelli

Naaaw :) Så söt mor du har ! :D Hur går det på utbildningen? Är det roligt? :)

2008-07-02 @ 13:58:04
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0