Klister till brutna naglar?

För en stund sen hade min mamma och syrra en liten diskussion. Det handlade nämligen om ett jätteintressant ämne, nämligen klister till brutna naglar.

Mamma: Min ena nagel har gått av lite i kanten. Var kan man köpa klister till naglar?
Syrran: Det finns inte klister till naglar.
Mamma: Jo det finns det visst.
Syrran: Nej, det finns bara till lösnaglar.
Mamma: Jo det finns visst till brutna naglar. Jag har köpt det tidigare!
Syrran: Nej det finns det inte.
Mamma: Jo!
Syrran: Ja men det var väl på 1800-talet då!

Tror syrran tröttnade på att konversera med mamma något mer där ;) anledningen till att jag inte la mig i snacket var för att jag faktiskt inte vet om det finns klister för brutna naglar :S


Kommentarer
Postat av: Lexie

hm.. vet inte heller, har aldrig hört talas om det :s säg till om du hittar det ;)

2008-07-01 @ 16:55:15
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

ha en bra dag :)

2008-07-02 @ 09:07:20
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0