Jag lever...

Hej, det var ju några dar sen sist nu :) men jag lever som sagt. Har bara inte haft tid att blogga... typ.
Idag är det ju söndag... sista dagen på helgen. Lite tråkigt att helgen är över för jag har nog haft den bästa och roligaste helgen på väldigt länge.

I fredags samlades några stycken för å grilla, dricka och snacka lite vid Ankaret. Vi stannade inte där så värst länge, utan stack sedan vidare till Fästningen. Där träffade vi fler roliga människor och slog oss ner jämte dem. Stack efter ett tag vidare in till stan och krogarna. Stack in på Invito som vi typ alltid gör. Jag & Henke avslutade sedan kvällen med att köpa en pizza att dela på och sedan blev det att gå hem och nana.

Igår, lördag, var vi sedan hemma hos Alex på dan. Framåt kvällen var det fest hos Nea & Thomas så jag, Henke, Micke & ET stack dit. Mycket trevligt var det :) sedan blev det krogen även denna kväll... Invito igen^^ Träffade där en massa goa människor och även denna kväll var helt underbar. Kvällen avslutades sedan med att jag och några stack och köpte varsin kebabrulle. Sedan bar det iväg hemåt för å sova.

Och idag då, har det inte hänt så värst mycket. Henke har stuckit ner till sin mormor med la familia. Tyvärr kunde jag inte följa med då jag fortfarande har ett par dagar kvar av utbildningen. Men förhoppningsvis kan jag följa med nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0