En ny dag

Go´morron alla... eller go´middag heter det väl nu ;P
Det blev inga fler inlägg igårkväll. Kom hem ganska sent, sen skulle jag göra kvällsmat och sådär. Lite tråkigt att komma hem sådär sent... men vi har iallafall kul på utbildningarna så då är det ju värt det :) idag är det sista utbildningsdagen för den här veckan. Så vi får ett litet "lov" eller uppehåll fram tills måndag nästa vecka.

Angående det här inlägget => mobilkrångel som jag skrev igår, så fick jag ett svar från en anonym att om jag har Telia så beror det på att dem stängde ner sin tjänst. Men jag har ju Telenor i min mobil :/ så jag vet fortfarande inte varför den bara la av sådär. Men jag vill ändå tacka den anonyma personen för kommentaren :) och även er andra som besöker bloggen och lämnar lite kommentarer då och då :)

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ela

Men om vi säger att jag vill hitta en bloggare i ett speciellt län? Innan kunde man ju se profilbilder när man sökte på blogg.se. Vet du om det går nu eller måste man söka i deras "Google-sökning"? Vill ha det som det var innan=(

2008-07-02 @ 12:36:31
URL: http://elaas.blogg
Postat av: Ela

Men om vi säger att jag vill hitta en bloggare i ett speciellt län? Innan kunde man ju se profilbilder när man sökte på blogg.se. Vet du om det går nu eller måste man söka i deras "Google-sökning"? Vill ha det som det var innan=(

2008-07-02 @ 12:36:37
URL: http://elaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0