Alkohol?

Söndag, och jag vaknade tidigt för en gångs skull. Konstigt nog. Men jag tror det beror på att jag blev lämnad ensam här imorse. Efter att Henke stuckit till sin träning kunde jag inte somna om helt enkelt. Jag sa till honom att han inte fick gå, men han gjorde det ändå. Maken till fräckhet ;)

Men för att summera helgen lite kort nu då. I fredags så åkte jag hem till Henke på kvällen. Köpte med mej lite läsk och godis som vi kunde ha under kvällen. Sen kollade vi lite film, men Henke somnade ganska tidigt eftersom han vart uppe och jobbat vid typ sju på morronen.
lördagen sen så stack Henke ner till bolaget och köpte några cider till mej och dricka till han själv. Tänkte att jag inte druckit på jättelänge nu (senast var väl på studenten) så det kanske var dags att börja dricka litegrann igen. Men så blev det ju inte sen. För vid två-tiden så ringde Johanna och undrade om jag kunde jobba. Så det fick bli en alkoholfri helg till. Men det gör inget... jag börjar bli van. Det finns uppenbarligen någon som inte vill att jag ska dricka.
Det måste vara så ;)


Kommentarer
Postat av: emma

ska jo va ärlig

det gör väldigt ont att ta ut visdomstädnerna.

jag var tvungen för var inte lönt att laga dom.

jag tog boert en idag.

fick massa bedövning och det gick snabbty att ta ut dom.

sen på fredag ska jag ta bort dom andra.

ser jag inte fram imot :/

Men man får passa på så länge man slipper betala

2008-07-21 @ 17:15:41
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: jelli

vad då? Jag förstår inte vad du pratar om? Jag skulle aaaaldrig ignorera dig^^ (ironisk) :) Hur mår du? Hur går det att jobba? Jag ska typ bara jobba i kungsbacka :/ iiiinte kul ;P Visdomstand säger du? Jag har med tagit ut en sån ^^ Inte alls kul :O Men det gjorde inte så ont ändå... Bara sjukt läskigt ;P

2008-07-24 @ 09:29:29
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej!

De va ett tag sen nu. Hör gärna av dig =)

2008-07-24 @ 15:54:23
URL: http://mikaela088.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0