Hänt Extra :)

Helgen var okej faktiskt. I fredags tog vi det bara lugnt, slappade och kollade film. Rätt skönt att göra det efter en hektisk vecka!
I lördags däremot hände det mer. Var först på stan me min syrra, gick i affärer och kollade runt lite. Ja letade efter ett par nya skor, men hittade inga direkt. Köpte iallafall en svart keps på HM! Fick även träffa syrrans nya kille, Mille, som jobbar på Herberts (där ja jobbade i somras).
Efter stan så åkte ja ut till Läjet. Träffade Juice och Jennifer, som kommit ner för att hälsa på, och även Lina, Sofie och Sara. Det var trevligt med tanke på att det var ett tag sen som alla var samlade så. Vi träffades vid ICA och sen gick vi hem till Lina och satt och pratade om allt möjligt.
Senare på kvällen så var jag, Henke, Micke och ET på förfest hos Jim. Sen efter det så tog vi en taxi ner till krogen där vi träffade en massa folk som vi kände :) Sofie hade ju fest ute i Läjet i lördags med, men vi orkade inte ta oss ut dit + att Henke redan lovat Ola att vi skulle komma till Jim. Men det gick ju bra det me :) Satt och spelade Guitar Hero med Jim, Ralle, Orlando, Micke och ET ^^ sen så blev det en hel del dricka också!
Söndagen var ganska lugn den me. Henke skulle iväg på match så ja stack till Läjet en stund. Pluggade litegrann. Sen tog ja bussen till Henke igen och så kollade vi film och lite så.

Fick reda på vad ja fick för resultat på mitt prov i Pedagogiskt Ledarskap idag, det blev ett VG ;P så ja är nöjd. Nästa vecka ska ja antagligen göra min redovisning om ledaren, har ju inte gjort de än. Måste sätta fart med mitt projektarbete snart också, tiden börjar rinna ut.

//♥Jacie*


Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du har en kanon alla hjärtans dag!

Nu har jag tävling i bloggen där du kan vinna läckra pumps från Steve Madden!http://josieeme.blogg.se/fashion/1202988334_vinn_steve_madden_sko.html#comment

2008-02-14 @ 17:36:56
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0