Tragiskt

Vad tråkigt man kan ha idag då. Har suttit här å hängt i över en timme nu. Men lite har jag iallafall åstadkommit... bland annat har jag fixat lite med min facebook-sida (jodå, jag har skaffat mej en sådan nu trots allt), sen har jag käkat och lyssnat på Lars Winnerbäck :D Har även läst JeLLis blogg och insett att jag faktiskt är lite avis på henne för att hon lyckas sälja så mycket på jobbet (när inte jag är med) och för att jag har så sjukt dåligt samvete för den människan jag lyckades "lura" när jag väl jobbade och därmed lyckades få sålt ett erbjudande. Men det är väl lika bra å inse att jag inte kommer bli någon bra säljare så länge som jag har mitt samvete att förlita mej på.
Men vad gör det när jag fått en massa arbetspass på Joker i september och när jag även ska sätta upp mej som vikarie inom barnomsorgen :P det där sista har jag tänkt på ett tag och insett att det kanske skulle funka ändå ^^ kan ju testa på det iallafall, skadar ju aldrig :) Har ju även börjat läsa ett par ämnen nu med så det där försäljarjobbet hade det nog inte blivit så mycket med ändå.

Hoppas iallafall på att det här extremt tråkiga vädret ger med sej snart... jäkligt tråkigt att det ska behöva vara så... blä!

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Jelli

Lilla gumman då! Få inte dåligt samvete. Vill hon inte ha det, så säger hon ju bara det i telefonen när dom ringer henne ;) Inga problem gumman! Kommer du till mig den 20 september btw.? Pyjamasparty:D:D Ta med Henke också! (Om du vill alltså?)

2008-09-02 @ 21:36:29
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0