Tjötröv^^

Hade egentligen inte tänkt att skriva i bloggen idag. Känner inte att jag har sådär värst mycket att berätta. Men JeLLi tjötar ju hål i huvudet på mej (nästan iallafall ;) ) så jag får väl skriva några rader då.
Kom hem för en stund sen. Har vart hemma hos Henke och vi kollade film och lite så. Innan jag stack hem sen så var jag en vända nere på Apoteket och köpte allergi-medicin.

Hade egentligen tänkt att följa med mamma och dem andra till Falkenberg. Var en utav anledningarna till att jag stack hem. Men eftersom dem inte visste när dem skulle vara hemma igen så struntade jag i det. Ska ju jobba ikväll och börjar klockan nio. Inte så kul att komma för sent till jobbet (om det nu skulle vara så att dem inte är hemma då). Så jag vågade inte chansa. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Städa rummet behövs ju alltid... men vettefan om jag orkar de bara :P

Ah vi får väl se vad som händer härnäst...

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Jelli

Yayyyyyyyyyy! :D:D Du bloggar <3<3

2008-08-01 @ 16:22:06
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: Jelli

vaddå ostbåge ? :O Klockren kommentar :D:D Jaa, men jag måste ju kommentera så att du blir nyfiken på vad jag skriver så att du går in å bloggar ;) Din blogg är kul att läsa :D:D

2008-08-01 @ 16:26:03
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0