Sjukhuset

Gomorron alla... eller gomiddag är det väl egentligen^^

Sitter just nu hos Henke och hade tänkt att skriva lite snabbt bara. Har ju inte haft tid till det innan. Blev inlagd på sjukhus i torsdags morse och kom inte därifrån förrän vid tolv-tiden inatt. Fick ligga med dropp och så, vilket jag hatar. Eftersom dem inte visste om det skulle bli operation eller inte så fick jag inte äta något under tiden som jag var på sjukhuset. Kunde knappt äta nånting i onsdags heller. Allt som jag försökte äta kom bara upp igen =/ Så man kan väl säga att jag levt på tabletter, dropp och flytande föda de tre senaste dagarna. Tur att Henke fanns med på sjukhuset hela tiden, annars hade jag nog dödat någon där. För är det nånting jag hatar så är det att gå hungrig och att bli stucken!

Men nu är det över som sagt :) skönt att få komma därifrån och att få äta. Henke är nere i stan nu och hämtar min "medicin" och sen blir det att sätta sig och äta frukost :)

//Jacie*


Kommentarer
Postat av: Pebanu

va ere som hänt med dig? :O

2008-08-10 @ 02:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0